ШАНОВНИЙ ПОКУПЕЦЬ!
Мережа магазинів "eXpress комп'ютери" та "Комп'ютери LUXIT", дуже вдячні Вам за Ваш вибір. Ми робимо все можливе, для того, щоб придбана в нас техніка задовiльнила Вашi вимогi, а якість відповідала найкращим світовим зразкам.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Компанія зобов’язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів протягом терміну вказаного у гарантійному талоні.
Вироби приймаються на гарантійне обслуговування в будь-якому зручному для Вас магазині "eXpress комп'ютери" та "Комп'ютери LUXIT".
Ремонт проводиться у авторизованих сервісних центрах відповідних виробників.
Телефон гарячої лінії консультацій клієнтів: +38-050-37-44-179.
Доставка виробу на гарантійний ремонт та з ремонту здійснюється за рахунок Покупця.
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО І СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Цей документ складений з врахуванням діючого законодавства України і не порушує прав споживачів.
Цей документ доповнює умови гарантії викладеної у гарантійному талоні який видається при купівлі товару. При виникненні питань слід керуватися обидвома документами.
1. «eXpress комп’ютери” (в подальшому Компанія) зобов'язується здійснювати гарантійну підтримку Виробів, проданих Покупцю, несправність яких відбулась з вини виробника.
2. Гарантія на продані вироби передбачає їх безкоштовний ремонт на протязі гарантійного терміну або заміну на аналогічні у випадку неможливості ремонту.
3. Тривалість виконання гарантійного ремонту складає до 14-ти робочих днів (не враховуючи терміну доставки виробу на ремонт). У випадках, коли ремонтні роботи не можуть бути проведені в цей строк, а заміна неможлива, з відома начальника сервісного центру тривалість ремонту може бути продовжена, про що повідомляється Покупцю окремо.
4. Виріб приймається на гарантійне обслуговування при дотриманні наступних умов:
- Виріб приймається від покупця з детальним письмовим описом несправності;
- серійний номер Виробу підтверджується по базі серійних номерів Компанії;
- пред’явлений гарантійний талон із розбірливою печаткою фірми, в якому вказаний серійний номер виробу і дата продажу;
- на Виробі присутня непошкоджена і незатерта гарантійна пломба та серійний номер;
- Виріб приймається у повній комплектації (наявність CD, шлейфів, упаковки з серійним номером і т.д.).
При недотриманні будь-якої з умов пункту №4 виріб не приймається на гарантійне обслуговування.
5. У випадку пошкодження гарантійної пломби на системному блоці ПК гарантійне зобов’язання втрачається.
6. Гарантія не поширюється на збитки, спричинені іншому обладнанню, що працює разом з даним виробом. Компанія не несе відповідальності за сумісність своїх комплектуючих і програмного забезпечення, конфігурування систем і установку драйверів.
7. Гарантія не поширюється:
- на періодичне обслуговування і ремонт, заміну частин у зв’язку з їх зносом;
- на мікросхеми, що відповідають за роботу периферійного обладнання (відеовхід, відеовихід, BIOS, LPT і т.д.). Претензії по цим мікросхемам приймаються тільки протягом тижня (стертий BIOS гарантії не підлягає);
- скарги на первинні обмотки б/ж, що вийшли з ладу, не розглядаються (так як первинна обмотка б/ж може бути пошкоджена тільки внаслідок стрибків напруги в мережі живлення).
8. Гарантія не поширюється на витратні матеріали: друкуючі головки, фарбуючі стрічки, картриджі, дискети, батареї, акумулятори та інше.
9. Компанія ні при яких умовах не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі, без виключення, випадки втрати прибутків, припинення ділової активності, втрати ділової інформації, або інших грошових втрат), зв'язаних з використанням або неможливістю використання придбаного обладнання.
10. Виріб знімається з гарантійного обслуговування в наступних випадках:
- закінчився строк гарантійного обслуговування Виробу;
- при порушенні гарантійних пломб і ярликів, встановлених на Виробі заводом-виробником;
- при відсутності на Виробі заводських даних: серійного номера і номера партії, а також при пошкодженні написів, що робить неможливим їх розшифровку;
- наявність механічних пошкоджень, таких як сколи, тріщини, глибокі подряпини;
- при недотриманні оригінальної комплектності Виробу (оригінальна упаковка, інструкція користувача, драйвера, з'єднуючі кабелі і т. д.);
- в гарантійному талоні були внесені зміни або виправлення, не завірені печаткою і підписом Продавця, або спеціаліста відділу гарантійного обслуговування;
- в результаті недотримання споживачем правил експлуатації виробу, в тому числі:
- використання виробу у виробничих приміщеннях, що не відповідають нормам експлуатації обчислювальної техніки (агресивне середовище, підвищена температура);
- вихід з ладу виробу через обставини непереборної сили (пожежа, блискавка і т.п.);
- вихід з ладу виробу через попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах, тварин;
- слідів стороннього втручання або виконання самостійного ремонту;
- внесення змін в конструкцію виробу (перепайка, заміна модулів, і т.д.);
- пошкодження виробу в результаті неправильного транспортування;
- наявність електричних пошкоджень внаслідок невідповідності мереж живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж Державним технічним стандартам;
- при некоректних настройках BIOS і всіх пошкодженнях викликаних такою настройкою (спалений процесор, оперативна пам’ять, відеокарта…).
11. При порушенні вищеперерахованих умов всі Вироби повертаються Замовнику.
12. Фірма не надає підмінного фонду на Вироби, які надійшли на гарантійне обслуговування.
13. Виявлення причин непрацездатності виробу проводиться на протязі п’яти робочих днів. Якщо при цьому виявлені механічні пошкодження роз`ємів, доріжок друкованих плат, рухомих частин виробів, корпусів мікросхем, палені мікросхеми (HDD, MB), слідів ремонту, розірвані диски в середині CD-ROM, то вступає в силу пункт №7 даних умов.
14. У випадку неможливості виявлення пошкодження, але в разі виявлення такого після експертизи в постачальника, Виріб повертається Замовнику протягом 21 дня.
Примітка: Зберігання Виробів (комплектуючих) на складі сервісного центру не більше 14 діб. При перевищенні терміну зберігання Компанія не несе відповідальності за збереженість Виробів.
УВАГА!!!
Гарантійний талон дійсний тільки при наявності підписа покупця та печатки продавця.
У випадку непрацездатності виробу по вині споживача (некоректна настройка параметрів, "кривий" монтаж і т.д.), або невідповідності опису помилок до реального стану споживач сплачує вартість тестування та настройки згідно діючих тарифів.
При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час перебування виробу в ремонті.
При прийнятті від клієнта виробу на гарантію останній отримує підтверджуючий документ.
У разі не можливості ремонту та відсутності нового виробу заміна проводиться в двомісячний термін, або замінюється на аналогічний по домовленості.